המלך האנגלי צ'ארלס השלישי, פתח השבוע את הפרלמנט הקנדי בנאום דרמטי שהדגיש את המצב הביטחוני הקריטי. "מאז מלחמת העולם השנייה, עולמנו מעולם לא היה מסוכן יותר", הצהיר המלך בצרפתית. הנאום נתפס כתגובה ישירה לאיומי הסיפוח החוזרים של הנשיא דונלד טראמפ, שהציע שקנדה תהפוך למדינה האמריקנית ה-51. ראש הממשלה מארק קארני הזמין את המלך כדי להפגין תמיכה בריבונות הקנדית, כך על פי דיווח בסוכנות הידיעות AP.
מלך אנגליה מזהיר: "מאז מלחמת העולם השנייה, עולמנו מעולם לא היה מסוכן יותר"
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני