ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם לפני זמן קצר סרטון בו הביא תנחומים וצער על נפילת שלושת הלוחמים מחטיבת גבעתי ברצועת עזה, ואמר: ״אני מבקש להביע צער עמוק על נפילתם של סמ״ר ליאור שטיינברג, סמ״ר אופק ברהנה וסמ״ר עומר ואן גלדר, זכרונם לברכה. השם יקום דמם. אני רוצה לחבק את המשפחות שלהם ולומר להן: הבנים היקרים שלכם לא נפלו לשווא. הם נפלו במלחמה צודקת שאין כמוה, במלחמה שאנחנו נכריע את החמאס, נשחרר את כל חטופינו ונבטיח שעזה לא תהווה יותר איום על ישראל. אנחנו מתקדמים בצורה מדודה כדי למנוע או לצמצם ככל האפשר את נפילת חיילינו. אבל לצערנו אין מלחמות חינם, והמחיר שאתם משלמים, המחיר שעם ישראל משלם הוא כבד, לפעמים נראה כבד מנשוא. אבל אנחנו נשיג את מטרות המלחמה - את כולן - בלי יוצא מן הכלל״.
נתניהו: "הבנים היקרים שלכם לא נפלו לשווא - נבטיח שעזה לא תהווה איום על ישראל"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקריית אתא - פעולות החילוץ נמשכות
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה