יוסי סובול: "אני מתגורר כ-100 מטרים מהמקום שבו נחת הטיל ברמת גן, וזה לא ייאמן - הכל חורבה. האזור כולו סגור, משוטרים, כבאים, סדרנים ומאבטחים של העירייה - משהו שלא רואים בשגרה. לא להאמין. ישבנו בממ"ד, אשתי ואני, ופתאום נשמע בום עצום כאילו מתוך הבית ממש. זה היה משהו שלא להאמין. כל הבית רעד. על השיש הלבן במטבח, כשכל הבית סגור, נכנס פיח ממש ככה. ואני לא יודע איך ומאיפה יצאתי החוצה לראות מה התפוצץ אצלי בבית, ונדהמתי שכלום לא קרה למעט הפיח. ירדתי לרחוב, וגם הבוקר חזרתי לשם - וזה לא נתפס איזה הרס. לא מה שאנחנו רגילים לראות. פינו את כולם מהבתים. יש פה פגיעה עצומה. מי שלא רואה לא יכול להכיל את גודל הזוועה".
"100 מטר מהגיהינום": עדות אישית מפגיעת הטיל ברמת גן
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל