לאחר החזרה המלאה לשגרה, בתום 12 ימי מבצע עם כלביא, עומסי התנועה הכבדים כבשו צירי תנועה מרכזיים באזור גוש דן. גם כבישים סמוכים היו פקוקים, כאשר נהגים רבים ניסו את מזלם לעקוף את העומסים בציר איילון מדרום.
עומסי התנועה הכבדים נמשכים על רקע היעדר חלופה יעילה בגוש דן של תחבורה ציבורית מרושתת ועל רקע עבודות תשתית המתבצעות באזורים שונים, בהן עבודות הקמת "הקו הסגול" ו"הקו הירוק" של הרכבת הקלה, שהסיום שלהן בתרחיש האופטימי הוא בעוד שלוש שנים (הקו הסגול) וארבע שנים (חלק מהקו הירוק).
לנוכח עומסי התנועה הכבדים, היוצרים לעיתים שיבושים קשים, עולה שוב הדרישה לפעול להכוונה יעילה של התנועה, הן באמצעות מערכת בקרה רמזורית יעילה ובעת הצורך גם בהכוונת תנועה של שוטרים ופקחים. בינתיים, חוזרים לשגרת הפקקים.
בתוך כך, במחקר של חברת איתוראן בנושא גניבות רכב בחציון הראשון של שנת 2025, נטען שכ-50% מכלי הרכב הגנובים נועדו לסחר בחלפים וכ-50% למכירה בשטחי הרשות הפלסטינית ובישראל. לראשונה חברת איתוראן ערכה בדיקה ב-3 השנים האחרונות בנושא פרופיל גנבי הרכב, וממנה עלה כי רוב גנבי הרכב הם בני 17, ולכ-80% מהם אין רישיון נהיגה בכלל.