הולכת רגל כבת 60 נפצעה לפני זמן קצר לאחר שנפגעה מאוטובוס בשדרות תמר בלהבים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית. חובש רפואת חירום במד"א יצחק אלפסי, סיפר: "הייתי בתחנת להבים ושמעתי רעש חזק. יצאתי מחוץ לתחנה וראיתי הולכת רגל שנפגעה מאוטובוס. מיד הזעקתי ניידת טיפול נמרץ נוספת של מד"א תוך כדי שאני מבצע בדיקות רפואיות ונותן לפצועה טיפול רפואי. הניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיעה במהירות למקום, תוך כדי המשך הטיפול הרפואי העלנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה ומצבה קשה".
הולכת רגל בת 60 נפצעה קשה מפגיעת אוטובוס בלהבים
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני
העיר בדרום על סף פיצוץ: "הם יאכלו אותכם בלי מלח"
ממדי האסון בוונצואלה ממשיכים להיחשף - ישראל נערכת לשליחת כוחות הצלה