בשעה 09:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון, על גבר שהתמוטט בגבעת שמואל. הצוותים ביצעו פעולות החייאה ולאחר מתן שוקים חשמליים וליבו של המטופל שב לפעום. הגבר, בן 50, פונה במצב קשה ויציב לבית החולים שיבא בתל השומר. פראמדיק מד"א רום אוסקר וחובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א משה גנאסיה, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב על הכביש בסמוך לרכבים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בתדרוך טלפוני של מוקד מד"א. סיפרו לנו שהמטופל התלונן שהוא לא חש בטוב והתמוטט, המשכנו בפעולות החייאה שכללו עיסויים, הנשמות, מתן תרופות ומתן שוקים חשמליים ממכשיר המפעם (דפיברילטור) ולאחר שליבו שב לפעום העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
גבר בן 50 התמוטט בגבעת שמואל, ליבו חזר לפעום והוא פונה במצב קשה
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה