חדשות מתפרצות

מותג הטיפוח הישראלי בעקבות הטרנד העולמי

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
רידיפיין
רידיפיין | צילום: רידיפיין

סרטון מהופעת קולדפליי בבוסטון הפך בימים האחרונים ללתופעה הכי מדוברת ברשת בכל העולם. מצלמת ההופעה תפסה זוג מחובק שנראה מופתע מאוד כשהבין שהוא מוקרן על המסכים והתחבה במבוכה. תוך שעות, הרגע הפך ויראלי, והזוג הבוגד "נתפס".

מי שניצלו את הסיפור הבוער באופן מבריק הוא מותג טיפוח השיער הישראלי "רידיפיין", שהשיקו טיזר יצירתי במיוחד לסדרת המוצרים החדשה שלהם – סדרת טיפוח מבוססת מאצ'ה. בתמונה שיצרו ברידיפיין באמצעות AI, נראים אותם בני זוג הבוגדים מחזיקים שני שייקים של מאצ'ה עם לוגו המותג, מה שהפך אותם באחת לשגרירים מצחיקים ושל מותג מוצרי השיער.

המהלך של רידיפיין, הראשונים בארץ להצטרף לטרנד עולמי חוצה מגזרים בעזרת בינה מלאכותית – דוגמת חברת LEGO שיצרה גרסה פיקטיבית של הזוג באירוע, ותוכניות טלוויזיה בישראל ובחו"ל ששחזרו את הסצנה עם טוויסטים הומוריסטיים. אזרחים רבים הצטרפו גם הם לחגיגה עם אינספור ממים שמכניסים את בני הזוג המופתעים לכל סיטואציה אפשרית, מפוליטיקה ועד רכילות צהובה.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף