הנשיא הרצוג פרסם לפני זמן קצר ציוץ בחשבונו ברשת X (טוויטר לשעבר) ובו כתב: "אני מגבה את שורת הצעדים ההומניטריים שהדרג המדיני וצה״ל הכריזו עליהם, בכללן ההפוגות ההומניטריות. הדבר מחויב המציאות מבחינה מוסרית, מבצעית, מדינית והסברתית. בימים האחרונים הגיעו אליי אינספור פניות של מנהיגים, ידידי ישראל, אנשי תקשורת ומנהיגים יהודיים מרחבי העולם בנושא הזה. פעולה מעשית נכונה היא התשובה לכך. זה לא ויתור - זהו חלק הכרחי במאמץ המלחמתי, גם בזירה הבין-לאומית, לטובת השבת אחינו החטופים והשבת הביטחון לאזרחי ישראל. כך אנחנו נבדלים ממי שקם לכלותנו. שיהיה ברור - האחריות למצב של תושבי רצועת עזה היא של ארגון הטרור חמאס - הוא שפתח בטבח אכזרי והוא שמסרב להצעות להפסקת אש ושחרור החטופים מגיהנום השבי".
הנשיא הרצוג על הלחץ הבינלאומי: "בימים האחרונים הגיעו אליי אינספור פניות"
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה