ממשלת לבנון הודיעה כי היא הורתה לצבא הלבנוני להכין תכנית אשר תייצר מונופול על הנשק במדינה, כתגובה לחוסר רצונם ולמרות האיומים של חיזבאללה כי לא ייתפרקו מנשקם. הדדליין להגשת התכנית הינו עד סוף השנה, כך דווח בסוכנות הידיעות "רויטרס".
סוף לחיזבאללה? ממשלת לבנון אישרה לצבא לייצר מונופול על הנשק במדינה
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט