על פי דיווח ברשתות ערביות, ראש ממשלת לבנון, נוואף סלאם, הכריז כי הקבינט הטיל על צבא לבנון את המשימה לפתח תוכנית למונופוליזציה של הנשק והחזקה שלו רק על ידי הצבא, שתוצג עוד החודש ותיושם עד סוף השנה.
ראש ממשלת לבנון: "הקבינט הטיל על צבא לבנון לפתח תוכנית למונופוליזציה של נשק"
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט