שר החוץ גדעון סער נואם כעת בדיון חירום בנושא החטופים במועצת הביטחון של האו"ם בניו יורק. בנאומו התייחס לסרטונים הנוראיים של החטופים אביתר דוד ורום ברסלבסקי ואמר: "בסופש האחרון העולם ראה את ההרעבה של רום ואביתר שמעונים בכוונה על ידי חמאס והגיהאד האסלאמי. שלדים חיים, אביתר נאלץ לחפור את קברו שלו - זה שטני לגמרי. מה שחמאס עושה זה קמפיין פרופגנדה סדיסטי".
גדעון סער במועצת הביטחון של האו"ם: "חמאס בקמפיין סדיסטי נגד החטופים - זה שטני"
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט