גל החום החריג הפוקד את ישראל בימים האחרונים מביא לעלייה חדה בביקושים למיזוג האוויר. באלקטרה מיזוג אוויר מדווחים על גידול של כ-50% בפניות לטכנאי שירות ובהזמנות התקנות מזגנים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לדברי החברה, רוב הפניות מתמקדות בטיפול בתקלות חירום, נזילות מים והתקנת מערכות מיזוג חדשות לקראת המשך ימי השרב הצפויים. מערכי השירות וההתקנות תוגברו באופן משמעותי, על מנת לספק מענה מהיר ואיכותי ללקוחות ברחבי הארץ.
בנוסף, החברה מציינת עלייה של כ-70% בשימוש ב"טכנאי בקליק", שירות לתיאום טכנאי אונליין, ללא צורך בהמתנה לנציג שירות. בסוף השבוע האחרון השתמשו במערכת מאות לקוחות, שחסכו זמן וזכו לקבוע ביקור טכנאי באופן מיידי.
"עומסי החום הנוכחיים גורמים לאנשים להבין את חשיבות התחזוקה וההיערכות המוקדמת למיזוג אוויר", אומר טל בית הלחמי, מנכ"ל אלקטרה לקוחות, "הפתרונות הדיגיטליים שלנו, יחד עם פריסת השירות הארצית, מאפשרים לנו לתת מענה מהיר ונוח מתמיד".