קריאה של מגדלי הצפון לצרכני ישראל לקראת ראש השנה לרכוש תפוחי עץ ממגדלים ישראלים. ממגדלי תפוחי העץ נמסר: "רגע לפני ראש השנה, אנחנו נמצאים בסיטואציה שיש המון ייבוא של תפוחי עץ והמשימה הלאומית שלנו היא להיות פחות תלויים ביבוא מבחוץ ויותר תלויים בתוצרת מקומית, כדי לתמוך ולשמור על ביטחון המזון של ישראל. בראש השנה הקרוב, הן בגלל תוצרת מקומית שכעת נמצאת בשיא הקטיף שלה והן בגלל ייבוא – לא יהיה מחסור בתפוחי עץ. מנגד אני קורא לרשתות השיווק להיות הוגנים, הן מבחינת מחיר הוגן לצרכן על תוצרת מקומית וגם מבחינת עידוד בזמן החגים שתפוח בשולחן החג - חייב להיות תפוח ישראלי, בדגש על פרי איכותי".
לרגל ראש השנה: חקלאים מהצפון בקריאה לציבור לקנות תפוחים תוצרת הארץ
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"