בנק ירושלים פרסם היום את הדו"ח הכספי לרבעון השני של 2025 עם רווח נקי לבעלי המניות של 65.1 מיליון ש"ח – עלייה של כ־55% לעומת התקופה המקבילה – ותשואה להון של 17.1%. העלייה ברווח נבעה בעיקר מגידול של 54% בהכנסות שאינן מריבית, שהסתכמו ב־82.6 מיליון ש"ח, ומירידה בהוצאות להפסדי אשראי ל־3.4 מיליון ש"ח בלבד לעומת 25.1 מיליון ש"ח אשתקד, בעיקר בזכות שיפור באיכות האשראי הצרכני. בחציון הראשון של השנה הרווח הנקי הסתכם ב־110.9 מיליון ש"ח – עלייה של כ־28% לעומת אשתקד – והתשואה להון הגיעה ל־14.6%. על רקע הגידול ברווחיות, החליט הבנק להגדיל את שיעור חלוקת הדיבידנד בגין רווחי המחצית הראשונה מ־30% ל־40%.
המשקיעים חוגגים: רווחי שיא לבנק ירושלים - שיגדיל את הדיבידנדים
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל