חברת האחזקות פורמולה מערכות פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה של שנת 2025. ההכנסות והרווח התפעולי גדלו אך הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה פחת. במהלך המחצית הראשונה של השנה ההכנסות גדלו ב-9.7% ל-1.5 מיליארד שקל, הרווח התפעולי גדל ב-8.5% ל-138.4 מיליון שקל, הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה פחת ב-4.5% ל-34.4 מיליון שקל. במהלך הרבעון השני ההכנסות גדלו בכ-11.3% והגיעו לשיא רבעון שני של 743.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי גדל ב-4.4% אך הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה פחת ב-20.1%, ל-15.1 מיליון דולר. נכון ליום ה-30 ביוני 2025, מחזיקה פורמולה מערכות במניות מטריקס (48.13%), סאפיינס (43.50%), מג'יק (46.71%),מיכפל (100%),טיאסג'י (42.34%), Insync Staffing Solutions (90.1%), אופק צילומי אוויר (80%), קבוצת זאפ גרופ (100%) שמרד אלקטרוניקה (100%) והשחר טלקום וחשמל (51%).
פורמולה מערכות: ההכנסות והרווח התפעולי גדלו - הרווח הנקי לבעלי המניות פחת
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל