חברת המחשוב הייפר גלובל פרסמה את התוצאות העסקיות למחצית הראשונה ולרבעון השני של שנת 2025. במהלך המחצית הראשונה של השנה, ההכנסות קטנו ב-2.9% ל-143.27 מיליון דולר, הרווח התפעולי צנח ב-22.8% ל-9.96 מיליון דולר, ה-EBIDTA פחת ב-16.2% והרווח הנקי פחת ב-3.11% ל-7.66 מיליון דולר. במהלך הרבעון השני ההכנסות גדלו ב-2.9% ל-62.83 מיליון דולר, הרווח התפעולי צנח ב-35.6% ל-3.3 מיליון דולר, ה-EBIDTA ירד ב-24.7%, הרווח הנקי גדל ב-3.7% ל-2.99 מיליון דולר. שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל אמר: "התוצאות הרבעון הושפעו מצד אחד מצמיחה נאה בהכנסות מחו"ל, שקוזזה מירידה בהכנסות מישראל".
החברה שהצליחה להתגבר על הצניחה בישראל: "צמיחה נאה בהכנסות מחו"ל"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל