צוותי מד"א פינו לבית החולים אסותא באשדוד גבר כבן 65 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנמשה מהמים סמוך לחוף לידו באשדוד. פראמדיק מד"א חגי לונשטיין, חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אלי הופמן וחובש רפואת חירום במד"א בן דולינגר סיפרו: "הובילו אותנו אל החוף, שם ראינו גבר כבן 65 שוכב כשהוא מחוסר הכרה, והנוכחים במקום מבצעים עליו פעולות החייאה. סיפרו לנו שהוא שהוא נמשה מהמים, ובדקנו אותו והבחנו שהוא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו במהירות לבצע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות. תוך המשך טיפול רפואי ופעולות החייאה, פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו מוגדר אנוש".
עדכון לטביעה באשדוד: גבר בן 65 פונה במצב אנוש
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל