מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און שיבח את החיילים הצפון קוריאנים "הגיבורים" שנלחמו למען רוסיה במלחמה נגד אוקראינה, בטקס לעיטור חיילים שלקחו חלק במבצעי הצבא הקוריאני מעבר לים, כך דווח בכלי התקשורת הממלכתיים KCNA. "פעולות הלחימה של הכוחות המבצעיים מעבר לים, שבהם העולם התמקד, הוכיחו ללא ספק את כוחו של הצבא ההירואי הצפון קוריאני", אמר, וטען כי "שחרור קורסק" הוכיח את "רוח הלחימה של הגיבורים".
מנהיג צפון קוריאה העניק פרס לחיילים שנלחמו בשביל רוסיה נגד אוקראינה
עכשיו זה רשמי: ישראל ולבנון חתמו על הסכם ההבנות
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא