בהקלטות ממפגש עם פעילי מפלגתו, נשמע יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ האשים גורמים בתוך מחנה המרכז-שמאל שמנסים להעיף אותו - כך דווח אצל מיכאל שמש בכאן 11 במהדורה אמש. "הם שמים כסף כדי להעיף אותי. החלפתי את הטלפון שלי כבר שבע פעמים, לא כי האיראנים או התקשורת מחפשים אותי, זה גם לא נתניהו, למרות שאולי הוא רוצה אותי. זה כי השמאל הרדיקלי שם כסף כדי להוציא אותי החוצה. לא הימין. זה המצב", כך דווח שאמר יו"ר המפלגה. "שמעת אותי מדבר על איזנקוט? לכן אני מאמין בדרך הזאת, כך אני ממשיך", המשיך.
גנץ מאשים את מפלגות המרכז-שמאל: "החלפתי טלפון בגללם, מנסים להעיף אותי" | דיווח
עכשיו זה רשמי: ישראל ולבנון חתמו על הסכם ההבנות
"אוניית מטען גדולה ויקרה מאוד": טראמפ הודה במה שקיווה שלא יקרה
הנזק האמיתי שאיראן גרמה לצבא ארה"ב נחשף - וכעת נושאים עיניים לישראל
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא