חדשות מתפרצות

חידוש ל"שיר השכונה": סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול בקמפיין משותף

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול עם סמנכ"ל שיווק בפרטנר אסף אביב
סטטיק, אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול עם סמנכ"ל שיווק בפרטנר אסף אביב | צילום: מיכה לובטון

סטטיק לא לבד: פרטנר מעלה היום קמפיין חדש ל"דיירקט פייבר", אינטרנט הסיבים האופטיים של החברה, ולראשונה לפרזנטור הוותיק  יצטרפו אגם בוחבוט, סטפן לגר ושחר סאול. הרביעייה תציג ביצוע מחודש של הרביעייה ל"שיר השכונה" האייקוני, מאת היוצרים חיים חפר וסשה ארגוב. בביצוע עכשווי סטטיק קורא לחברים שלו להצטרף לסיב המהיר: "חבר'ה חבר'ה, רגע רגע, שחר די עם המקש. אם תקועים בכדורגל, פס לפרטנר למגרש. לא רוצים לישון! רוצים להשתגע! רוצים לגלוש מהר ללא גבולות, לא רוצים לזחול! ולא סיב מקרטע!".
 
הקמפיין מתמקד באינטרנט הסיבים האופטיים של פרטנר, תחת המיתוג 'Partner Direct Fiber' – סיב המחובר ישירות לשרתים של ענקיות האינטרנט בעולם, ביניהן Google, Facbook, Netflix ועוד, היושבים בחוות השרתים של פרטנר בישראל. לטענת החברה חיבור זה מבטיח חוויית גלישה מהירה ויציבה. הפרסומת בוימה על ידי רומן בוצ'אצקי בהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב ובהפקת ראבל הפקות.
 
אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "הקמפיין החדש מחבר לראשונה במסך את החברים הטובים וממחיש בצורה חווייתית את ההבדל בין גלישה תקועה לגלישה מהירה, יציבה ואמינה. כמו שאתה דואג לעצמך, חשוב לדאוג שגם לחברים שלך יהיה את האינטרנט הטוב ביותר של פרטנר ובמחיר חברי".

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף