ראש הממשלה הספיד את הלוחמים שנפלו באסון היום בעזה: "עם ישראל כולו מרכין ראש על נפילתם של ארבעה לוחמי שריון - סמ״ר אורי למד, סמל גדי כוטל, סמל עמית אריה רגב, ולוחם נוסף ששמו טרם הותר לפרסום, שנפלו בקרב בצפון רצועת עזה. רעייתי ואני, יחד עם כל אזרחי ישראל שולחים את תנחומינו למשפחות השכולות, משתתפים בצערן הכבד ומחבקים אותן. לוחמינו פעלו באומץ לב ובמסירות נפש למען הכרעת החמאס והחזרת כל חטופינו. ברוח גבורתם, לא נרפה ממשימות אלו עד להשגתן".
ראש הממשלה הספיד את הלוחמים שנפלו בעזה: "פעלו באומץ לב ובמסירות נפש"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל