המדד לאמון הצרכנים ירד במעט באוגוסט, ונעצר על 22%, לעומת 21% בחודש הקודם. עם זאת, ישנם פערים משמעותיים בין קבוצות שונות באוכלוסייה. האמון בקרב האוכלוסייה הערבית נמוך במיוחד, עם 29%, לעומת 21% בקרב היהודים.
בקרב הבלתי מועסקים, האמון הצרכני עומד על 27%, בעוד שבקרב העובדים הוא נמוך יותר, רק 20%. כמו כן, ישנם פערים גם לפי רמות השכלה: מחוסרי תעודת בגרות עומדים על 26%, לעומת 20% בקרב בעלי תעודת בגרות. האמון בקרב בוגרי אוניברסיטאות נמוך יחסית ועומד על 22%, ככל הנראה בשל הקושי היחסי למצוא עבודה מתאימה.