המשטרה עצרה שבעה בני אדם בטענה שהפרו סדר ולא נשמעו להנחיות השוטרים שכרזו להם מספר פעמים לאחר שהניפו שלטים וקראו קריאות נגד ישראל ופעולותיה במלחמה בעזה, ש"עלולות להפר את שלום הציבור" - נטען במשטרה. המחאה התקיימה ברחוב בן גוריון בחיפה. "משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק, יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור", נמסר.
המשטרה עצרה שבעה בני אדם בהפגנה בחיפה: "הרימו שלטים נפיצים, לא נשמעו להנחיות"
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט