נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר בטקס האזכרה התשיעי לזכרו של שמעון פרס ז"ל כי "אסור לנו להפקיר אף זירה, ובוודאי לא את החזית המדינית. משחר קיומנו ידענו: אסור לנו לזנוח את הקשרים. אסור לנו לשרוף את הגשרים. אסור לנו להסתגר, להתבודד ולהתבצר. אסור לנו לעבור למצב של 'עם לבדו ישכון'. בשום פנים ואופן לא להשלים עם הבידוד שאויבינו מבקשים לכפות עלינו". עוד אמר על החטופים: "מההר המקודש הזה אני חוזר וקורא לפעול בכל דרך, בכל צעד וכלי העומדים לרשותנו וליזום ביצירתיות, באחריות ובמחויבות - מהלכים שיחזירו אותם הביתה בדחיפות. את כולם – עד האחרון שבהם. אין לי ספק שלו היה חי היום, שמעון היקר היה מציב את נושא החטופים במרכז סדר יומו". עוד אמר על ההישגים הצבאיים: "שמעון ודאי היה דוחק בנו לתרגם את ההצלחה הצבאית ליוזמה מדינית".
הנשיא הרצוג: "אסור לנו לעבור למצב של 'עם לבדו ישכון'; פרס היה דוחף ליוזמה מדינית"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל