המרכז הישראלי לניהול הכריז אתמול על פרטנר כזוכה בתחרות למצוינות בשירות וחוויית הלקוח, בקטגוריית טכנולוגיה בשירות. הזכייה הוענקה על פרויקט Digital First להגברת השימוש בדיגיטל כבחירה ראשונה ואחרונה לקבלת שירות, ללא צורך בפנייה בערוצים נוספים.
לפי הודעות הזכייה במחקרים שביצעה החברה זיהתה פרטנר כי הלקוחות מעדיפים להיות עצמאיים ולצרוך את השירות מתי שנוח להם. כחלק מהמהלך ולאור הפידבקים מהלקוחות, פישטה החברה תהליכים קיימים בדיגיטל וב-WhatsApp ונוספו תהליכים נוספים חדשים.
שנתיים לאחר תחילת המהלך, בחברה מדווחים על עלייה בשימוש בפעולות בדיגיטל, ירידה בכמות השיחות למוקדים הטלפוניים ועלייה בסקרי שביעות רצון. בפרטנר מרחיבים עתה את המהלך ומתמקדים בהוספת יכולות AI לשירות ה-WhatsApp ולאזור האישי באתר, מענה על ידי בוט קולי וסוכנים דיגיטליים ומערכות חכמות לשיפור תפוקות ויעילות נציגים.
"Digital First הוא מהלך WIN-WIN", אמרה סמנכ"לית החטיבה הפרטית בפרטנר, מאיה רדושינסקי לאחר הזכייה, "גם ללקוחות שהרוויחו שירות פשוט, נגיש ונוח בכל שעה ומכל מקום וגם לנציגי השירות, שיכולים להקדיש יותר תשומת לב לאוכלוסיות שפחות נגישות לדיגיטל".