משרד האוצר האמריקאי הודיע שאחזקת אגרות חוב אמריקאיות על ידי משקיעים זרים הגיעה לשיא חדש בסוף יולי - 9.159 טריליון דולר. התושבים של המדינה עם הכי הרבה אגרות חוב של ממשלת ארה"ב הם מיפן - 1.16 טריליון דולר, כשבמקום השני אזרחים בריטים עם 900 מיליארד דולר. במקום השלישי הסינים עם 730.7 מיליארד דולר. היקף האגרות החוב של ארה"ב, כאשר בניגוד ליפן ובריטניה מדובר בירידה. הסינים פועלים להקטין את האחזקות של אגרות חוב אמריקאיות שכן הירידה בהכנסות הייצוא הקטינה את ההשקעות הסיניות בנכסים פיננסיים זרים.
אחזקת אגרות חוב אמריקאיות על ידי משקיעים זרים הגיעה לשיא חדש בסוף יולי - 9.159 טריליון דולר
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל