ע'סאן אל-דהיני, סגן מנהיג כנופיית אבו שבאב, המשתפת פעולה עם ישראל בעזה, עורר גל זעם לאחר שפרסם ברכת "שנה טובה" לרגל "ראש השנה היהודי". הוא ליווה את הפוסט שלו בתמונות וסמלים של טקסי החג העברי. אל-דהיני כתב: "לרגל ראש השנה היהודי, אני שולח את ברכותיי הכנות לאחינו היהודים הערבים בפרט, לעם היהודי בכלל, ולכל מי שחוגג את החג הזה ברחבי העולם. אנו מבקשים מאלוהים שהשנה החדשה תהיה שנה של שלום, אהבה, בריאות ושגשוג לכולם, ושהיא תהיה תחילתה של טובה ותקווה מחודשת בלבבות האנשים באשר הם".
ברכת "שנה טובה" - מתוך עזה: סגן ראש ארגון אבו שבאב בברכה מיוחדת ליהודים
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"