על פי דיווח של רויטרס, חברת Singapore Telecommunication, המחזיקה בחברת התקשורת השנייה בגודלה באוסטרליה, Optus, התנצלה על תקלה בשירותי החברה, שנמשכה כ-13 שעות וככל הנראה גרמה לארבעה מקרי מוות, לאחר ששיחות חירום שובשו בשתי מדינות ובטריטוריה הצפונית של אוסטרליה.
מנכ"ל קבוצת סינגטל, יואן קואן מון, אמר כי החברה עובדת עם דירקטוריון אופטוס כדי לחקור את התקלה שהתרחשה בשבוע שעבר ולמנוע אירועים דומים בעתיד. הוא הוסיף כי אופטוס משתפת פעולה עם סוכנויות ממשלתיות וגופים רגולטוריים. "אנו מצטערים מאוד לשמוע על תקרית הרשת בחברת הבת שלנו, שהשפיעה על שיחות חירום, ועל כך שלקוחות לא יכלו להתחבר לשירותי חירום כשהיו הכי זקוקים להם", אמר בהצהרה.