על פי דיווח של רויטרס, משרד האוצר של רוסיה הציע להעלות את שיעור המע"מ במדינה מ-20% ל-22% בשנת 2026, כדי לממן את ההוצאות הצבאיות של המלחמה באוקראינה, שתתחיל בפברואר את שנתה החמישית. ההצעה מגיעה לאחר שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ כינה את רוסיה "נמר נייר" ואמר כי הנשיא ולדימיר פוטין ורוסיה נמצאים ב"צרות כלכליות גדולות".
משרד האוצר ברוסיה שוקל להעלות את המע"מ כדי לממן את הוצאות המלחמה באוקראינה | דיווח
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון