לפני כמה ימים זוהה ירי חי ומסיבי שבוצע מתוך בית החולים שיפא בעיר עזה. שימוש זה במבנה אזרחי, ובייחוד בבית חולים פעיל, מהווה הוכחה נוספת לשיטת הפעולה הצינית והעקבית של ארגון הטרור חמאס אשר הופך תשתיות אזרחיות למפקדות טרור מאוישות. בכך, חמאס מסכן ביודעין את חייהם של חולים, אנשי צוות רפואי ותושבים תמימים ברצועה. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות לסיכול פעילות הטרור, תוך הקפדה על הדין הבין לאומי וצמצום הפגיעה באוכלוסייה האזרחית.
בניצול המרחב האזרחי: ארגון הטרור חמאס ביצע ירי חי מתוך בית החולים שיפא | צפו
במשטרה נערכים ל"צונאמי" בדרכים: "מי שלא צריך לנסוע - שלא ייסע"
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל
לקראת כאוס בכבישים? הרמטכ"ל נפגש עם הרבנים והעביר מסר דרמטי
המתנגד החריף ביותר בממשל טראמפ להסכם עם איראן - לא יהיה במגעים מול לבנון