בפוסטים זועמים ברשת ה-X, כתב מנהיג איראן עלי חמינאי נגד ארה"ב: "הם מפרים הבטחות, משקרים על כל דבר, מרמים, מאיימים צבאית, ואם תהיה להם הזדמנות - יתנקשו באיראנים כמו שעשו לסולימאני או הפציצו את מתקני הגרעין. אי אפשר לנהל מו"מ עמם". על השימוש בגרעין טען כי הוא יועד ל"טיפול באנשים, חקלאות, תעשייה במדינה. הופעל לחץ רב על איראן להפסיק את העבודה הזו, לא נכנענו ולא נכנענו ללחץ בעניין הזה - או בעל עניין אחר". עוד כתב: "איננו מקבלים את ההצהרה הזו".
חמינאי מגיב להצבעה באו"ם: "לא נכנענו ולא ניכנע ללחץ, לא מקבלים את ההצהרה"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל