בשעה 05:28 התקבל דיווח במוקד 101 על רכב שהתנגש בנגרר של משאית (סמיטריילר) ברחוב הנפט באשדוד. צוותי מד"א דיווחו על גבר כבן 30 ללא סימני חיים וקובעים את מותו במקום. פרמדיק מד"א יעקוב פרלוב, סיפר: "ראינו רכב מרוסק ובתוכו גבר בשנות ה-30 שנלכד כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תוך כדי ניסיונות החילוץ של כוחות הביטחון, ביצענו בדיקות רפואיות אך לצערנו הרב פציעותיו היו משמעותיות ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
חולץ ע"י כוחות ביטחון: גבר בן 30 התנגש עם רכבו בנגרר של משאית, מותו נקבע במקום
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה