סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי צרפת, בריטניה וגרמניה הודיעו באופן רשמי כי סנקציות האו"ם על איראן הוטלו מחדש, ונכנסו לתוקף. "איראן הפרה שוב ושוב את התחייבויותיה במסגרת הסכם הגרעין ולא נותרה ברירה אלא להפעיל את מנגנון הסנאפבק. בטהרן גם לא התייחסו ברצינות להצעות האחרונות למשא ומתן. קוראים לאיראן להימנע מהסלמה ולחזור לעמוד בהתחייבויותיה. נוסיף לפעול להשגת פתרון מדיני - שיבטיח שאיראן לעולם לא תשיג נשק גרעיני".
באופן רשמי: סנקציות האו"ם על איראן נכנסו לתוקף
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מחאת הנגד החלה: "הגיע הזמן שבבני ברק ירגישו את זעמם של החילונים"
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה