ברקע שחרור החטופים, שליח ארה"ב סטיב ויטקוף כתב ברשת X: "תהיתי אם אי פעם אזכה לראות את היום הזה. זה משמח מאוד לדעת שמשפחות כה רבות סוף סוף יקבלו את יקיריהן הביתה. כיום, עשרים משפחות ניצלות מהכאב הבלתי נסבל של חוסר הידיעה אם אי פעם יראו את יקיריהן שוב. אבל אפילו ברגע זה של הקלה ואושר, ליבי כואב על אלו שיקיריהם לא יחזרו בחיים. החזרת גופותיהם הביתה היא חובה ומעשה של כבוד ומכבד את זכרם לנצח. אני לא יכול שלא להרגיש את נוכחותו של בני אנדרו ברגע זה. אני אסיר תודה עמוקות על רוחו הבלתי נכנעת של הנשיא טראמפ. היום הזה לא היה אפשרי בלעדיו".
ויטקוף מתרגש: "תהיתי אם אי פעם אזכה לראות את היום הזה"
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים ליוו את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
"עתיד ההסכם בסכנה": עקב המתיחות בהורמוז - ארה"ב ואיראן ביטלו את השיחות
אחרי יותר משנה: השופט שספג ביקורת רבה ודן בקטארגייט - קיבל את הקידום
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"