הצרכן הישראלי בהלם: שוב עלייה של מאות אחוזים במוצרים יומיומיים

סקר הגדול שנערך במכון לחקר הקמעונאות: הרימון עלה ב־368%, המלפפון ב־200% והשוקולד ב־50%. הסקר החדש חושף את גודל ההתייקרות ברשתות הגדולות - ואין רשת אחת שנשארה מחוץ לגל

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
ישראלים בסופרמרקט
ישראלים בסופרמרקט | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

רגע לאחר חגי תשרי מתבררת תמונה מטרידה: המחירים בסופרמרקטים מזנקים כמעט בכל קטגוריה - ולעיתים בשיעורים בלתי נתפסים. הסקר הגדול שנערך במכון לחקר הקמעונאות מציג עליות חדות במיוחד במוצרים יומיומיים שכל משפחה בישראל רוכשת באופן קבוע.

המלפפון הטרי, אחד הסמלים של השולחן הישראלי, רשם עלייה חדה במיוחד של למעלה מ־200% ברמי לוי ובשופרסל, בעוד שבקרפור נרשמה עלייה מתונה בהרבה - כ־17% בלבד.

הבצל היבש עלה ביותר מ־116% ברמי לוי, ובין 50% ל־70% ברוב הרשתות האחרות. העגבניות הטריות רשמו עלייה דו־ספרתית כמעט בכל מקום - 110% ברמי לוי ו־69% ביוניברס.

תגיות:
קפה
/
סופרמרקט
/
יוקר מחייה
/
תינוקות
/
היגיינה
/
מכירות קמעוניות
/
פירות וירקות
/
רמי לוי
/
מחירים
/
העלאת מחירים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף