מהמרכז הרפואי שיבא נמסר כי רום ברסלבסקי, ששב מהשבי בעזה אחרי 738 ימים, שוחרר היום ממתחם השבים במרכז הרפואי שיבא. צוות המרכז הרפואי ימשיך ללוות את השבים מהשבי ובני משפחותיהם במסגרת מרכז ״שבים לחיים״. אנו ממשיכים לחכות ולייחל לשובם של כל החטופים לישראל.
לאחר 738 ימים בשבי: רום ברסלבסקי השתחרר לביתו מבית החולים
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
אחרי יממה סוערת: יש בשורה לגבי הגרעין האיראני
39 דקות לתל אביב: ממחר - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור