דרום קוריאה הודיעה כי תמשיך בתקשורת הדוקה עם הקבינט החדש של יפן, תוך ציפייה לעבודה משותפת כשותפות גלובליות החולקות עמדות דומות בסביבה הגיאופוליטית הנוכחית ובסדר הסחר העולמי. כך מסר משרד החוץ הדרום קוריאני, המבטא אופטימיות לגבי המשך שיתוף הפעולה בין שתי המדינות למרות המתחים ההיסטוריים ביניהן.
דרום קוריאה מברכת את הממשלה החדשה ביפן: "נמשיך לעבוד יחד כשותפות גלובליות"
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: ממחר - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
מנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר: "זהו זה נגמר - זה לא עובד יותר"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור