בכירים אמריקאים כעסו על התגובה הישראלית להפרת הסכם הפסקת האש של חמאס מוקדם יותר השבוע וקבעו כי "ישראל יצאה משליטה", כך דוות באתר פוליטיקו.
בכירים אמריקאים זועמים: "ישראל יצאה משליטה"
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל
טלי גוטליב סולקה מהדיון בבג"ץ: "שיתרחקו ממני, אל תיגע בי"
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
המרכז החדש בצפון שאמור לחתוך את הבירוקרטיה בחצי