חדשות מתפרצות

"קשה? לא קשה!": קמפיין מודעות חדש לגילוי מוקדם של סרטן השד

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, יזם מכון השד במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא), בהובלתה של ד"ר ענבר גתות מיניס, מנהלת המכון, קמפיין ייחודי שנועד לעודד נשים להגיע ולבצע בדיקת ממוגרפיה, בדיקה מצילת חיים.

כחלק ממאמצי ההסברה, צולם קמפיין דיגיטלי חדש עם נגיעה של הומור תחת הכותרת: "לבצע ממוגרפיה? קשה? לא קשה!" מחווה לכוכב הרשת והשף קובי אדרי. הסרטון, שיעלה בימים אלו לרשתות החברתיות, מגיש את הנושא הרפואי החשוב בגישה קלילה ומשוחררת, מתוך מטרה להפחית חששות ולעודד נשים להיבדק.

בסרטון משתתפות רופאות, טכנאיות ואחיות ממכון השד לצד אדרי עצמו, והם מתמודדים יחד עם שאלות מוכרות שכל אישה עשויה לשאול "לבצע ממוגרפיה פעם בשנה או שנתיים, מזיק? לא מזיק!"; "כואב? לא כואב!". הקמפיין מבקש להנגיש מידע רפואי אמין על הבדיקה: מה קורה במהלכה, כמה זמן היא נמשכת, למי היא מומלצת ומדוע היא כה חשובה.

ד"ר ענבר גתות מיניס מסבירה: "גילוי מוקדם מציל חיים – וזו לא רק סיסמה. ממוגרפיה היא בדיקה פשוטה, קצרה ונטולת סיכון, שיכולה לעשות את כל ההבדל בין טיפול קל והחלמה מלאה לבין גילוי מאוחר וטיפול מורכב יותר. חשוב שכל אישה תקפיד לבצע את הבדיקה אחת לשנה או שנתיים בהתאם לגילה ולגורמי הסיכון האישיים שלה".

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף