בני גנץ התייחס לפרשת הפצ"רית וכתב: "1. יש לי אמון ביועמ"שית ואנשיה, והערכה רבה לפועלם לשמירה על שלטון החוק בתקופה המאתגרת שבה אנו נמצאים. 2. בדיוק משום כך, אני סבור שנכון שהיועצת המשפטית תעביר את ליווי חקירת פרשת ״שדה תימן״ לפרקליט שלא היה מעורב בה בשום צורה, באופן מסודר ומקצועי. 3. הניסיון של שר המשפטים ופוליטיקאים נוספים להשתמש באירוע הקשה להטלת דופי במערכת המשפט ובמפקדי צה"ל בזוי ופוליטי. 4. אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר. הפרשה הזו צריכה להיחקר עד תום, כי רק כך נוכל לתקן".
בני גנץ ליועמ"שית: העבירי את ליווי חקירת פרשת "שדה תימן" באופן מסודר
הותר לפרסום: סרן דוד חזות ז"ל מאשקלון נפל בקרב בדרום לבנון
עד ראייה מהחיסול בחולון חושף: "חשבתי שזו תקלה, אחר כך חשבתי שזה טיל"
גבר חוסל ביפו לצד בנו הקטן: "הילד עף קדימה מעוצמת הפיצוץ"
מי בדיוק אמור להיכנס לכפר השיעי? האמת הקשה שמאחורי חגיגות ההסכם מול לבנון
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל