המחקר המקיף שביצענו במכון לחקר הקמעונאות בחן את השפעת נובמבר על התנהגות הצרכן הישראלי ועל מחירי סל הצריכה. אין מדובר בסקר נקודתי אלא בדוח רחב המבוסס על 92 פריטים שחוזרים בעקביות בעגלות הקניות של משפחות ישראליות. הפריטים מייצגים את כל תחומי הצריכה הדרושים למשפחה ישראלית ממוצעת למשך עשרה ימים. ירקות ופירות טריים, בשר טרי, עוף ודגים, מוצרי חלב וגבינות, מוצרים קפואים, מוצרי מכולת יבשים, חומרי ניקיון וטיפוח בסיסיים, וכן מוצרי ממתקים וחטיפים. אלו המוצרים שממלאים את המקרר והארונות בכל בית בישראל.
אותו מוצר בדיוק בפער של 119%: מלחמת המחירים ברשתות מסלימה וחוצה גבולות
בשורה קשה לחיילי הסדיר: שר הביטחון כ"ץ מקדם הארכת שירות נוספת
אחרי שכ"ץ פסל את מינויו: גרמן גילטמן, מראשי "אחים לנשק" - מסיר מועמדות לתפקידו
המחליף של אבו שבאב יוצא מהצללים - ושולח מסר לחמאס
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי שוחררה מאיכילוב: זה מה שצפוי לה
לא רק צה"ל, השב"כ והמוסד: הדחה אחת של נתניהו חייבת להדאיג את כל ישראל | אבי אשכנזי