חדשות מתפרצות

אותו מוצר בדיוק בפער של 119%: מלחמת המחירים ברשתות מסלימה וחוצה גבולות

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
קניות בסופרמקט
קניות בסופרמקט | צילום: אבשלום ששוני

המחקר המקיף שביצענו במכון לחקר הקמעונאות בחן את השפעת נובמבר על התנהגות הצרכן הישראלי ועל מחירי סל הצריכה. אין מדובר בסקר נקודתי אלא בדוח רחב המבוסס על 92 פריטים שחוזרים בעקביות בעגלות הקניות של משפחות ישראליות. הפריטים מייצגים את כל תחומי הצריכה הדרושים למשפחה ישראלית ממוצעת למשך עשרה ימים. ירקות ופירות טריים, בשר טרי, עוף ודגים, מוצרי חלב וגבינות, מוצרים קפואים, מוצרי מכולת יבשים, חומרי ניקיון וטיפוח בסיסיים, וכן מוצרי ממתקים וחטיפים. אלו המוצרים שממלאים את המקרר והארונות בכל בית בישראל.

לכתבה המלאה לחצו כאן

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף