הסנאטור לשעבר בן סאס הודיע היום כי אובחן אצלו סרטן הלבלב בשלב 4 עם גרורות. הרפובליקני מנברסקה שיתף את הבשורה הקשה שקיבל ברשת X, וכתב בפוסט ארוך כי קיבל את האבחנה בשבוע שעבר.
הסנאטור לשעבר הודה בכאב: "אני חולה בסרטן שלב 4 ואני הולך למות"
אירוע חריג בדרום סוריה: חוסלו מחבלים חמושים שנעו לכיוון ישראל
יצחק עמית הוציא את טלי גוטליב מהדיון בבג"ץ: "גברתי מתפרצת"
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
המרכז החדש בצפון שאמור לחתוך את הבירוקרטיה בחצי