חדשות מתפרצות

איך הסופר הישראלי הפך למחסן גימיקים – ואז חזר למותגים הישנים | ד"ר חזי גור מזרחי

חזי גור מזרחי צילום: יחצ
חדשות מתפרצות
חדשות מתפרצות | צילום: AdobeStock

בשנתיים האחרונות מוצף המרחב הציבורי בישראל בכותרות מסקרנות: "מכונת כביסה ב-699 שקלים באושר עד", "אייפון 17 במבצע בויקטורי", "מעילי חורף במחיר השקה ברמי לוי". רשתות המזון הגדולות בישראל גילו פתאום שיש להן לא רק שטחי מסחר פנויים, אלא גם נכס יקר ערך - מיליוני לקוחות שכבר נמצאים בתוך החנות, מסתובבים בין המדפים, ולוקחים את עגלת הקניות לסיבוב.

לכתבה המלאה >>>

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף