בכירים בענף התיירות יצאו בקריאה בכנס השנתי של לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, לפעול במגוון דרכים בניסיון להביא להתאוששות בהגעת תיירים מחו"ל לישראל. אומנם המלחמה כבר הסתיימה ועשרות חברות תעופה שבו לטוס לנתב"ג, אבל התיירות הנכנסת עדיין רחוקה מאוד מהמספרים הגבוהים שלפני פורץ המלחמה. "נדרשת יציבות רגולטורים ביחד עם תמיכה באנשי המקצוע של הענף, כהשקעה אסטרטגית ביכולת של ישראל לחזור ולהתחרות בזירה העולמית", ציין יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת, ליאור גלפנד. מנכ"ל רשת מארגני תיירות נכנסת לישראל, יוסי פתאל, אמר עוד, כי מדינת ישראל נדרשת להגדיר את התיירות לישראל מחדש כזרוע אסטרטגית של המדינה כתשתית לאומית ארוכת טווח – כלכלית, תודעתית מדינית.
בכירים בענף התיירות יצאו בקריאה לפעול כדי להביא להתאוששות בהגעת תיירים מחו"ל לישראל
"עננה של טעם מר": בג"ץ ידון בפעם השנייה במינוי שמסעיר את המערכת הפוליטית
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור