כוחות צוות הקרב של חטיבה צפונית הפועלים בצפון רצועת עזה זיהו היום מחבל אשר חצה את הקו הצהוב והתקרב לעבר הכוחות באופן שהיווה איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, הכוחות חיסלו את המחבל במטרה להסיר את האיום. מצה"ל נמסר: "כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי".
היווה איום מיידי: כוחות צה"ל חיסלו מחבל סמוך לקו הצהוב בצפון הרצועה
"עננה של טעם מר": בג"ץ ידון בפעם השנייה במינוי שמסעיר את המערכת הפוליטית
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור