נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי הצהיר כי יקיים שיחות עם מנהיגים אירופאים לאחר פגישתו עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ביום ראשון. זלנסקי אמר כי שוחח עם קבוצת שותפות של אוקראינה כדי לתאם סדרי עדיפויות במסלול הדיפלומטי. "מחר, לאחר הפגישה עם הנשיא טראמפ, נמשיך את הדיון". כך ע"פ דיווח של סוכנות הידיעות "רויטרס".
נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי הצהיר כי יקיים שיחות עם מנהיגים אירופאים
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
"איום על האנושות כולה": ארדואן בנאום הסתה חסר תקדים כנגד ישראל
מגמה מדאיגה: סוף שבוע קטלני בחופים - שבעה בני אדם טבעו - אחד אושפז באורח אנוש
אחרי יותר מ-6 שעות שהתושבים היו נצורים בבתים: חזרה לשגרה בבית אריה