שר החוץ של רוסיה, סרגיי לברוב, הצהיר היום כי "כל כוח אירופי שיוצב באוקראינה יהפוך למטרה לגיטימית עבור הכוחות המזוינים של רוסיה". על פי דבריו, שפורסמו בסוכנות הידיעות הממלכתית TASS: "השאיפות של פקידים באירופה עיוורו אותם פשוטו כמשמעו. לא רק שלא אכפת להם מהאוקראינים, אלא גם לא אכפת להם מהעם שלהם. זוהי הדרך היחידה להסביר את העובדה שעדיין מדברים באירופה על שליחת כוחות צבא לאוקראינה. אמרנו פעמים רבות שבמקרה זה הכוחות המזוינים שלנו יראו בהם מטרה לגיטימית".
שר החוץ של רוסיה ממשיך לאיים: "כל כוח אירופי שיוצב באוקראינה יהפוך למטרה לגיטימית"
"עננה של טעם מר": בג"ץ ידון בפעם השנייה במינוי שמסעיר את המערכת הפוליטית
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
39 דקות לתל אביב: מהיום - הקווים החדשים שמשנים את מפת הרכבות | כל הפרטים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
באמצע הלילה הלבן: העולים החדשים כבשו את תל אביב - עם מסר אחד ברור