השר נשאל לגבי אחריות המשטרה לכניסת המחבל שביצע את הפיגוע ביום שישי. "האירוע של השב"חים לצערי לא באחריות שלי, כי האחריות על הגדר היא לא של משטרת ישראל", אמר. הוא הוסיף כי המקום היחידי שבו המשטרה אחראית על הקו התפר הוא עוטף ירושלים, וגילה: "התחילו לעשות פיילוט יפה, יורים בשב"חים - זה מתחיל להוריד את המספרים".
בן גביר גילה בריאיון: "במשטרה התחילו פיילוט יפה - יורים בשב"חים"
טרגדיה בנהר הירדן: שתי נערות בנות 13 נסחפו ואותרו ללא רוח חיים לאחר שעות של חיפושים
ההסכם בין ישראל ללבנון הוציא את נעים קאסם מהכלים: "דקרתם אותנו בגב"
"איום על האנושות כולה": ארדואן בנאום הסתה חסר תקדים כנגד ישראל
מגמה מדאיגה: סוף שבוע קטלני בחופים - שבעה בני אדם טבעו - אחד אושפז באורח אנוש
אחרי יותר מ-6 שעות שהתושבים היו נצורים בבתים: חזרה לשגרה בבית אריה