שר החוץ האיראני, עבאס עראקצ'י, הצהיר בריאיון לאל-ג'זירה כי המשא ומתן עם וושינגטון התנהל באופן עקיף והתמקד בתיק הגרעין בלבד, ושהשיחות היוו נקודת פתיחה טובה, אך הדרך לבניית אמון בין הצדדים עודנה ארוכה. "על מנת לקיים משא ומתן ריאליסטי ולהגיע לתוצאה צודקת המבוססת על רווח הדדי, יש לבנות אמון ולהבטיח כי המסלול יהיה נקי מאיומים או לחצים", אמר, וטען שהוא מקווה למצוא זאת אצל האמריקאים. באשר להעשרה, אמר: "אנחנו מוכנים להגיע להסכם מספק ומרגיע, אך הדרישה להעשרה אפסית - מחוץ למסגרת המו"מ. גם באמצעות הפצצות לא הצליחו להשמיד את יכולותיהם". על תוכנית הטילים אמר כי לא ניתן יהיה לנהל מו"מ, כיוון שהיא עניין הגנתי מובהק.
שר החוץ האיראני מבהיר: "המו"מ מתמקד בגרעין בלבד, לא יהיה מו"מ על תוכנית הטילים"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל