ב"וול סטריט ג'ורנל" נכתב מאמר על המו"מ בין איראן לארה"ב לאחר שזו סירבה לדרישות האמריקאיות, וסגן נשיא ארה"ב ג'יי די ואנס הביע תסכול מאופי הדיפלומטיה מול איראן, באמרו כי "האדם שמקבל את ההחלטות הוא המנהיג העליון", שמסרב לשוחח ישירות עם הנשיא האמריקאי טראמפ. עוד נכתב במאמר כי המשטר האיראני מתבצר בעמדותיו ואינו מראה סימנים לשינוי דרכו, וכי ללא איום ממשי באמברגו נוסח ונצואלה, הדיבורים בחדרי המשא ומתן יוותרו חסרי כיסוי.
מודל ונצואלה גם באיראן? המנהיגים האמריקאים לא בטוחים במו"מ
"עכשיו תהיה המגדלור שלי": אלפים מלווים את סרן דוד חזות ז"ל בדרכו האחרונה
ועדת החוקה של הליכוד קבעה: זה התאריך של הפריימריז למפלגה
חלון הזמנים הקריטי חלף: האסון בוונצואלה עומד להפוך לגרוע יותר
מרחץ הדמים מחייב פעולה: חמש הצעות לטיפול בפשיעה המשתוללת | אלי לוי
המערכת שמשביתה רחפני נפץ - לפני שהם מהווים איום: "מחליטה בעצמה מה לשגר"